Teemme arjesta helpompaa

teemme joka päivä töitä helpottaaksemme sidosryhmiemme arkea

Haluamme edistää asiakkaidemme menetystä helpottamalla heidän arkeaan. Teemme joka päivä lujasti töitä ja toteutamme Cramo Storya päämäärämme saavuttamiseksi. Cramo Story on kiinteä osa strategiaamme ja visiotamme – olla koko vuokrausalan esikuva.

Cramo Story kertoo yrityskulttuuristamme, jossa asiakas on aina etusijalla. Lupaamme asiakkaillemme mainion päivän työmaalla. Se tarkoittaa, että toimituksemme tapahtuvat aina ajallaan, niistä ei puutu mitään ja kaikki toimii, kuten kuuluukin. Jos epäonnistumme, korvaamme sen asiakkaalle. Haluamme asiakkaidemme tuntevan, että me kuuntelemme heitä herkällä korvalla ja ymmärrämme heitä.

Vahvasti asiakaskeskeinen Cramo Story on jo osoittanut, että sillä on erittäin myönteinen vaikutus sekä asiakkaisiimme että henkilöstöömme, kuten tästä raportistakin käy ilmi.

Näemme, että asiakkaan asettaminen etusijalle vaatii meiltä vahvaa sitoutumista myös kaikkiin muihin sidosryhmiin. Pyrimmekin tuottamaan niille kestävää arvoa läpi koko arvoketjun ja helpottamaan siten myös näiden ryhmien arkea. Pidämme hyvää huolta ammattitaitoisesta ja motivoituneesta henkilöstöstämme. Teemme myös läheistä, vahvasti eettisiin liikesuhteisiin perustuvaa yhteistyötä tavarantoimittajiemme kanssa. Olemme sitoutuneet yritysvastuun kantamiseen ja uskomme, että vastuullinen tapa toimia hyödyttää kaikkia sidosryhmiämme.