Shaping the future – tulevaisuutta rakentamassa

Olemme vuoden 2017 aikana toteuttaneet useita Shape & Share -kasvustrategiamme mukaisia toimenpiteitä, joiden avulla pyrimme varmistamaan kykymme vastuulliseen arvonluontiin pitkällä aikavälillä. Muokkaamme omien toimintojemme ohella koko toimialaa, autamme asiakkaitamme menestymään ja luomme henkilöstölle mahdollisuuksia entistä parempiin suorituksiin.

Olemme keskittyneet tuottamaan asiakkaillemme merkittävää arvoa, ennakoimaan heidän tarpeitaan ja vahvistamaan heidän mahdollisuuksiaan menestyä liiketoiminnassaan. Samaan aikaan olemme myös yhtenäistäneet sisäisiä prosessejamme ja jakaneet parhaita käytäntöjä koko Cramo-konsernissa. Lisäksi olemme muokanneet liiketoimintarakennettamme, joka koostuu nyt kahdesta vahvasta liiketoimintadivisioonasta. Digitalisaation mahdollistamien innovaatioiden hyödyntäminen ja jakaminen sidosryhmiemme kanssa on ollut mielenkiintoinen kokemus meille kaikille. Olemme nyt hyvin valmistautuneita kasvamaan tulevaisuudessa, ja olemme myös vahvistaneet rooliamme koko toimialan edelläkävijänä.

LIIKEVAIHTO 2017
(M€)

VERTAILUKELPOINEN
EBITA-LIIKEVOITTO 2017 (M€)

HENKILÖSTÖ KESKIMÄÄRIN 2017

Palvelemme 150 000 asiakasta 14 maassa

Cramo lyhyesti

Cramo on yksi Euroopan johtavista kone- ja laitevuokrauksen palvelutarjoajista sekä Pohjoismaiden johtava toimija siirtokelpoisten tilojen vuokrauksessa. Kone- ja laitevuokrauspalveluiden tarjoomamme koostuu kattavasta kone- ja laitekannasta sekä niihin liittyvistä palveluista. Siirtokelpoisia tiloja tarjoamme avaimet käteen -projektitoimituksina koulu-, päiväkoti-, toimisto- ja majoitustiloiksi.