Johdanto

Driving the sharing economy – Jakamistalouden kärjessä

Toimintamme päämäärä, jakamistalouden edistäminen, yhdistyy läheisesti visioomme – Shared Resources Simplified. Tekemällä vuokrausratkaisujemme ja lisäarvoa tuottavien palveluidemme hyödyntämisestä helppoa asiakkaillemme, edistämme samalla kehitystä kohti jakamistaloutta koko toimialalla.

Edistämme päämääräämme toteuttamalla Shape & Share -kasvustrategiaamme, jonka ytimessä ovat digitalisaatio, kestävä kehitys, innovaatiot ja henkilöstö. Digitalisaatio on merkittävin yksittäinen tekijä, joka mahdollistaa tehokkaamman ja helpomman jakamisen. Edistyksellinen digitaalinen alustamme tekee koko vuokrausprosessista yksinkertaisemman asiakkaille.

Asiakaskeskeisyys tukee tavoitettamme tarjota sujuvia asiakaspolkuja ja erinomaisia asiakaskokemuksia kaikissa kohtaamisissa. Jokainen kohtaaminen on suunniteltu vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin ja odotuksiin sekä heijastamaan brändiämme.

Jatkoimme keskittymistä henkilöstön kehittämiseen, ja lanseerasimme alkuvuodesta We are Shapers -henkilöstölupauksemme. Varmistamme, että henkilöstön kehittäminen on linjassa liiketoimintastrategiamme kanssa ja että ihmisille annetaan paljon arvoa. Tuemme henkilöstöä huippusuorituksiin muuttuvassa toimintaympäristössä.

Olemme ottaneet johtavan aseman jakamistalouden edistämisessä ja digitalisaation mahdollisuuksien tutkimisessa. Näin toimimalla toteutamme myös rooliamme koko toimialan edelläkävijänä.

Case-tarinat

Koneiden ja laitteiden jakaminen – helppo 24/7-vuokrauspalvelu

Asiakkaan kertomaa: Helppoutta kalustonhallintaan ja ajan säästämiseen

Kehitämme digipalveluita jatkuvasti