Sijoittajat

Cramo pääomamarkkinoilla

Cramon sijoittajasuhdetoiminnasta vastaava tiimi, johon kuuluvat toimitusjohtaja, talous- ja rahoitusjohtaja ja IR-tiedottaja, osallistui vuoden aikana yli 40 sijoittajatapaamiseen. Tapaamisia järjestettiin eri puolilla Eurooppaa, mutta pääasiassa Pohjoismaissa.

Sijoittajasuhdepolitiikka

Cramon sijoittajasuhteilla pyritään varmistamaan yhtiön osakkeen oikea arvostus tarjoamalla pääomamarkkinoille ajantasaista tietoa yhtiön liiketoiminnasta, strategiasta ja taloudellisesta tilanteesta.

Hiljainen jakso

Cramo noudattaa kolmen viikon pituista hiljaista jaksoa tulosjulkistustensa edellä. Muina aikoina vastaamme mielellämme analyytikoiden ja sijoittajien kysymyksiin puhelimitse tai sähköpostitse tai yhtiön järjestämissä sijoittajatapaamisissa.

Analyytikot

Cramon saamien tietojen mukaan ainakin seuraavien pankkien ja pankkiiriliikkeiden palveluksessa toimivat analyytikot ovat tehneet Cramosta sijoitusanalyyseja vuonna 2018: Carnegie, Danske Bank Equities, Handelsbanken Capital Markets, Inderes, Nordea Markets, OP Equities and SEB Markets. Cramo ei vastaa analyyseissä esitetyistä arvioista.

Tietoa sijoittajille

Cramo-konsernin vuosikertomukset, tilinpäätökset, puolivuosi- ja liiketoimintakatsaukset, pörssitiedotteet sekä muu sijoittajatieto julkaistaan yhtiön kotisivuilla suomeksi ja englanniksi.

Taloudellinen raportointi vuonna 2019