Cramo lyhyesti

Johtava kone- ja laitevuokrauksen palveluntuottaja

Haluamme olla asiakkaidemme tuottavuuskumppani, digitaalisten ratkaisujen kehittäjä ja alamme edelläkävijä.

Cramo on jakamistalouden toimija ja yksi johtavista kone- ja laitevuokrauksen palveluntuottajista Euroopassa sekä vuokrausalan edelläkävijä kestävässä kehityksessä ja digitaalisissa innovaatioissa.

Tavoitteemme on olla asiakkaidemme tuottavuuskumppani vuokrauksessa, mutta myös laajemmin. Tarjoamme täyden valikoiman moderneja rakennuskoneita ja -laitteita, innovatiivisia digitaalisia ratkaisuja sekä lisäarvopalveluita. Haluamme olla liikekumppani, jonka tarjooma parantaa asiakkaiden tuottavuutta, työturvallisuutta ja kestävän kehityksen mukaista toimintaa.

Palvelemme yli 150 000 asiakasta rakennus- ja teollisuusyrityksissä, julkisella sektorilla ja kotitalouksissa 300 toimipisteen sekä helppokäyttöisen verkkoportaalin ja mobiilisovellusten kautta.

Missiomme on Shared resources simplified. Teemme vuokrausprosessista yksinkertaisemman asiakkaille. Digitaalisten ratkaisujemme avulla heidän on helpompi suunnitella, vuokrata ja hallita kone- ja laitevuokrausta sekä saada parempi kokonaiskuva vuokrauksestaan ja hoitaa palautuksia. Tekemällä vuokrausratkaisujemme ja palveluidemme hyödyntämisen helpoksi edistämme samalla kehitystä kohti jakamistaloutta koko toimialalla.

Cramon palveluksessa on noin 2 500 (HTV) vuokrausalan ammattilaista Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Liettuassa, Saksassa, Itävallassa, Unkarissa, Puolassa, Tsekin tasavallassa ja Slovakiassa. Venäjällä toimimme 50-prosenttisesti omistamamme yhteisyrityksen Fortrentin kautta. Cramo kuuluu Nasdaq Helsinki Oy:n Teollisuustuotteet ja -palvelut toimialaluokkaan ja on markkina-arvoltaan keskisuuri yhtiö (Mid Cap). Konsernin pääkonttori sijaitsee Vantaalla.