Cramo lyhyesti

Kattavat vuokrausratkaisut

Palvelemme kaiken kokoisia rakennusyrityksiä, teollista ja julkista sektoria sekä kotitalouksia. Eri asiakassegmenttien tarpeet ja vaatimukset vaihtelevat yrityskoon ja sektorin mukaan, mutta myös liittyen siihen, minkä tyyppistä heidän liiketoimintansa on – keskittyykö se uudis- vai korjausrakentamiseen, kunnossapitoon tai käyttöön. Meillä on kyky paketoida tuotteemme – työkalut, nostinkalusto, rakennuskoneet ja työmaatilat – ja palvelumme siten, että ne vastaavat aina asiakkaiden eri vaatimuksiin parhaalla mahdollisella tavalla.

Asiakasryhmät, 613 M€

1 Muut sisältää julkisen sektorin, kotitaloudet ja muut asiakkaat

Olemme yksi alamme harvoista toimijoista, joilla on kykyä palvella kaikkein suurimpia, tuhansia rakentamisen ammattilaisia työllistäviä rakennus- ja teollisia projekteja. Kehitämme jatkuvasti lisäarvoa tuottavia palveluita, jotka yhdistämme vuokrausratkaisuihimme kattavaksi tarjoomaksi. Kattavan tarjoomamme avulla me voimme palvella asiakkaitamme projektin kaikissa vaiheissa suunnittelusta ja rakentamisesta aina projektin valmistumiseen. Tämä varmistaa, että jopa suurimmat työmaat toimivat mahdollisimman tehokkaasti, jolloin asiakkaat voivat keskittyä omaan ydinliiketoimintaansa ja -osaamiseensa.