Cramo lyhyesti

Laaja tarjooma

Yhdistämällä tuotteemme, digitaaliset ratkaisumme ja kattavat palvelumme voimme tarjota laajan valikoiman kattavia ratkaisuja, jotka vastaavat asiakkaiden erilaisiin tarpeisiin ja vaatimuksiin. Lisäksi jaamme osaamista, parhaita käytäntöjä ja näkemyksiä asiakkaidemme kanssa varmistaaksemme laitteidemme turvallisen, kestävän ja tehokkaan käytön.

Liikevaihdon jakautuminen,
613 M€

1 Sisältää asennuksen, kunnossapidon ja korjauksen sekä logistiikan
2 Sisältää pääosin tuotteiden ja uusien koneiden myynnin

Vuokrakoneet ja -laitteet sekä mobiilisovellukset

Kattava kalustomme käsittää 217 000 vuokrattavaa yksikköä – uudenaikaisia ja turvallisia työkaluja, nostinkalustoa, maanrakennuskoneita ja työmaatiloja, jotka ovat ympäristövaikutuksiltaan vähäisiä.

Noin 11 000 konetta ja laitetta on digitaalisesti yhdistettyjä. Digitaalisesti yhdistetty kalusto merkitsee mahdollisuutta valvoa ja kerätä tietoa, joka hyödyttää asiakkaidemme dataohjattua päätöksentekoa ja edistää tehokkaampia rakentamisen prosesseja. Cramoa kerätty tieto auttaa kehittämään lisäarvoa tuottavia palveluita.

Työkalut ja kattavat rakennuskoneiden kokonaisratkaisut.

Maanrakennuskoneet suurista infrastruktuurikohteista pienimpiin rakennushankkeisiin.

Nostinkalusto ja kattavat turvallisuusratkaisut korkealla työskentelyyn.

Työmaatilat eri tarkoituksiin ja tilantarpeisiin.

vuokrattavaa konetta ja laitetta, joista
digitaalisesti yhdistettyjä
energiaa kuluttavasta kalustosta on sähkökäyttöisiä koneita ja laitteita

Asiakkaiden työn sujuvoittamiseksi Cramo on kehittänyt kaksi mobiilisovellusta: MyEquip on tarkoitettu vuokratun kaluston hallintaan työmaalta käsin ja Product Viewer varmistaa helpon pääsyn tuotetietoihin ja -dokumentteihin.  MyEquip-sovelluksen avulla asiakkaat voivat vuokrata ja palauttaa koneita paikasta ja ajasta riippumatta. Product Viewer -sovellus tuo käyttö- ja muut ohjeet sekä turvallisuuskäsikirjat suoraan työmaalle laitteen numeron skannaamalla.

Palvelut

Palvelumme vastaavat asiakkaidemme keskeisiin huolenaiheisiin. Ne on kehitetty parantamaan tuottavuutta, työturvallisuutta ja kestävän kehityksen mukaista toimintaa – ja auttamaan kaikkein vaativimpien projektien tehokkaassa läpiviemisessä.

• Rakentamisen logistiikkapalvelut kattavat viisi aluetta niihin sisältyvien kahdenkymmenen eri palvelun kautta. Palvelut liittyvät esisuunnitteluun, työmaalogistiikkaan ja sen hallintaan, kuljetusten koordinointiin ja materiaalihallintaan
  • Hallinnointi- ja suunnittelupalvelut, kuten vaihtoehtoisia menetelmiä tai kalustoa koskevat suositukset, kapasiteettitarpeen arviointi, käyttö- ja turvallisuusohjeet sekä työterveys-, työturvallisuus- ja työympäristömääräyksiä koskeva neuvonta
  • Älykkäät ratkaisut työprosessien optimointiin, kuten pölyntorjuntaan, kosteuden hallintaan, energiatehokkuuteen ja turvallisuuteen