Palvelemme markkinoita

Palvelemme markkinoita Pohjois-, Itä- ja Keski-Euroopassa

Cramo on alansa johtava toimija, joka tarjoaa vuokrakoneita ja laitteita sekä vuokraukseen liittyviä palveluita teollisuudelle ja rakennusalalle. Yhdistämme asiakkaiden lähellä toimimisen ja heidän tarpeidensa ymmärtämisen tarjoomaksi, joka lisää asiakkaiden tuottavuutta ja työturvallisuutta.

Asiakasryhmät, %

1 Muut sisältää julkisen sektorin, kotitaloudet ja muut asiakkaat

Liikevaihto liiketoiminta-alueittain, M€

Sidottu pääoma liiketoiminta-alueittain, %

Henkilöstö maittain¹, %

1 Henkilöstömäärä

Skandinavia

Skandinavia, johon kuuluvat Ruotsi ja Norja, on perinteisesti Cramon vahvinta aluetta ja vastaa puolesta konsernin liikevaihtoa. Cramon toinen konsernikonttori sijaitsee Tukholmassa.

Norjassa olemme pilotoineet useita uusia innovaatioitamme, kuten hinnoittelu- ja digitaalisia ratkaisuja. Cramo on nyt todellinen kumppani asiakkaille, joihin kuuluvat myös Norjan suurimmat yritykset. Samaa mallia liiketoiminnan kasvattamiseen ja asiakasuskollisuuden parantamiseen testataan myös muissa maissa.

Suomi ja Itä-Eurooppa

Cramo-konsernin pääkonttori sijaitsee Vantaalla, Suomessa, lähellä Helsinkiä hyvien liikenneyhteyksien varrella.

Meillä on 111 toimipistettä, jotka sijaitsevat Suomen ohella Virossa, Liettuassa ja Puolassa. Puoliksi omistamamme Fortrent toimii Venäjällä.

Suomessa 24/7 digitaalisten palveluiden käyttö on kasvussa. Niiden avulla voidaan tehdä tilannekatsauksia ja tilauksia, hallita kalustoa ja ladata konekohtaisia dokumentteja ja ohjeita.

Keski-Eurooppa

Laajensimme vuonna 2018 tarjoomaamme Keski-Euroopassa ostamalla työmaalogistiikkayhtiö KBS Infran. Yrityskaupan myötä monipuolistimme tarjoomaamme Saksassa kattamaan myös suunnittelu- ja logistiikkapalvelut.

Cramo palvelee myös Itävallan, Tsekin tasavallan, Unkarin ja Slovakian markkinoita.