Strategia ja arvonluonti

Shape & Share -strategian taloudelliset tavoitteet saavutettiin

Aiemman Shape & Share -strategian taloudelliset tavoitteet Cramo-konsernille ja Kone- ja laitevuokrausliiketoiminnalle saavutettiin alkuvuodesta 2019 ennen Cramon osittaisjakautumista. Osittaisjakautumisen jälkeen käynnistimme valmistelut kone- ja laitevuokraukseen keskittyvän yrityksemme virtaviivaistamiseksi ja uuden strategian luomiseksi.

Parantaaksemme kilpailukykyä ja kannattavuutta jatkaessamme toimintaa puhtaasti kone- ja laitevuokraukseen keskittyvänä yhtiönä käynnistimme osittaisjakautumisen jälkeen konserninlaajuisen tuloskehityksen tehostamisohjelman. Ohjelma, jonka tavoitteena oli virtaviivaistaa kustannuspohjaamme, vietiin pääosin päätökseen vuoden 2019 kuluessa.

Esittelimme uuden, strategiakautta 2019–2023 koskevan strategiamme syyskuussa 2019, ja aloitimme välittömästi sen toteuttamisen. Meillä on vahvaa aikaisempaa näyttöä strategian toteuttamisesta, mikä todistaa organisaatiomme vahvuuden ja kyvykkyyden keskittyä strategisesti tärkeisiin alueisiin. Tästä syystä uskomme vakaasti onnistuvamme myös uuden strategiamme toteuttamisessa.